התקשרו לייעוץ חינם: 050-9031206 | עיצוב אתרים, עיצוב ממשק, עיצוב גרפי, עימוד ספרים | כתיבת ספרות מקצועית. ספר פוטושופ בעברית
יצירת קשר

מתן בירן

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת ספיר, שנה ב'.
עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

חלי חזן

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת ספיר, שנה ב'.
עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

אקה בראונשטיין

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת ספיר, שנה ב'.
עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

עינב אבוטבול

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת ספיר, שנה ב'.
עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

ענבל ברזילי

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת ספיר, שנה ב'.
עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

אדיר קבילו

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

סבינה מלכין

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת ספיר, שנה ב'.
עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

אסף רם

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת ספיר, שנה ב'.
עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

בן וולפנר

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת ספיר, שנה ב'.
עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

ייבגני סדין

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

נוי שטיין

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת ספיר, שנה ב'.
עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

אפי ביטון

ראשי

פרויקט לפסח בפוטושופ, מכללת אשקלון, שנה א'.
נושא העבודה היה: מכות מצרים. עיצוב של סצנה מהגדת פסח - אחת מעשר המכות. בריף העבודה: על העבודה לדמות מציאות פנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

ליטל שניצר

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

מיכאל דוידוב

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

יניר שוקרון

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת ספיר, שנה ב'.
עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

עדי וולף

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת הדסה, שנה ב'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה שבה יש משחק של גדלים - דמויות גדולות ודמויות קטנות, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

הילי מגורי

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ למקצוענים, מכללת הדסה, שנה ב'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה שבה יש משחק של גדלים - דמויות גדולות ודמויות קטנות, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

טיגירנה גלוזמן

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

רביד לוי

ראשי

פרויקט סיום - מציאות מדומה
אקסטרה סטודנט, מסלול גרפי

אלן וקסל

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ למקצוענים, מכללת הדסה, שנה ב'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה שבה יש משחק של גדלים - דמויות גדולות ודמויות קטנות, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

שירלי נזר

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת נס, מסלול עיצוב גרפי.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

ספיר שובל - אוניברסיטת אריאל

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

תום שטפל

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

הודיה בוחבוט

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

רבקה בוצ'וק

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, המרכז החרדי להכשרה מקצועית.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

לינוי בוסקילה

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת ספיר, שנה ב'.
עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

ליאור קיפוד

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, הבצפר - מסלול מבצעים גרפיים.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

שיר אשכנזי

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, בצלאל, שנה א'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה שבה יש משחק של גדלים - דמויות גדולות ודמויות קטנות, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

אורטל בן ישראל

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

רעות אברהמי

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

אבנית ריפקין

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, המכללה למנהל.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

בר שחרור

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

דניאל זבידה

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
נושא העבודה היה: אפוקליפסה. עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

דבורה צרפתי

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, המרכז החרדי להכשרה מקצועית.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה שבה יש משחק של גדלים - דמויות גדולות ודמויות קטנות, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

איתי דאבלין

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

ג'ניפר אביטל

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, מכללת אשקלון, שנה א'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

לילי חורי

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, הבצפר.
נושא העבודה היה: אוטופיה. עיצוב של מציאות אוטופית, מרגיעה, נוסכת שלווה, מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

איתי מיארה

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, הבצפר - מסלול מבצעים גרפיים.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

ניר דדון

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, המכללה למנהל.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

לירן נוטיק

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, הבצפר - מסלול למבצעים גרפיים.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה שבה יש משחק של גדלים - דמויות גדולות ודמויות קטנות, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

אורליה ברונו

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, בצלאל, שנה א'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה שבה יש משחק של גדלים - דמויות גדולות ודמויות קטנות, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

טל אריאה

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

נופר לוגאסי

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

לירון חן

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ למקצוענים, מכללת הדסה, שנה ב'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה שבה יש משחק של גדלים - דמויות גדולות ודמויות קטנות, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

צחי פיטקובסקי

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, בצלאל, שנה א'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה שבה יש משחק של גדלים - דמויות גדולות ודמויות קטנות, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

יובל הראל

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, בצלאל, שנה א'.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

אלירן בן דוד

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

שרון כהן

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ - הבצפר - מסלול מבצעים גרפיים.
נושא העבודה היה: אפוקליפסה. עיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

אודי בן הרוש

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, הבצפר - מסלול מבצעים גרפיים.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

ענבר קליין

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, בצלאל, שנה א'.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה שבה יש משחק של גדלים - דמויות גדולות ודמויות קטנות, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

מוסי שייקביץ'

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ - קורס בנות במגזר החרדי, מכללת פרוג, ר"ג.
בריף הפרויקט היה עיצוב של חלום מדומה ופנטסטי, אך כזה שיעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטיות התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

עדי זיני

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל, שנה ב'.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

הראל שקניאק

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, שנה א', בצלאל.
בריף הפרויקט היה עיצוב של מציאות מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

הדס

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ - קורס בנות במגזר החרדי, מכללת פרוג, ר"ג.
בריף הפרויקט היה עיצוב של חלום מדומה ופנטסטי, אך כזה שיעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטיות התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

שלי מנצל

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אקסטרה סטודנט.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

ליטל אביב

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אקסטרה סטודנט.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

איילת לנדסברג

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אקסטרה סטודנט.
נושא העבודה היה: אפוקליפסהעיצוב של מציאות דיסטופית, מטרידה מדומה ופנטסטית, אך כזו שתעניק תחושה של אמיתיות לצופה, תוך מתן תשומת לב לפרופורציות ועומק שדה. כמו כן הסטודנטים התבקשו לתת תשומת לב לנושאים כמו: תאורה, הצללות, תיקוני צבע, תיקוני חשיפה, בחירה נכונה של דמויות ועוד.

גליה בן ששון

ראשי

העתקת איור באילוסטרייטור, עבודת סיום קורס עיצוב גרפי, מכללת נס.
בריף הפרויקט היה לבחור ציור מתוך סדרה מאויירת, לייבא אותה לאילוסטרייטור ולהשתמש בכלי התוכנה על-מנת לבצע העתקה מדוייקת שלה. באמצעות תרגיל זה רוכשים הסטודנטים מיומנות בכלי העט, בעבודה בשכבות ובכלי הציור של התוכנה. תרגיל זה דורש סבלנות, דיוק ועבודה נכונה.

עיצוב כרזה לסרט

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל
נושא העבודה: עיצוב כרזה לסרט

המטרה הייתה לעצב מא' ועד ת' כרזה לסרט, תוך יצירת קומפוזיציה ממספר תמונות, שילוב של תיקוני צבע וטקסטים. ניתן היה לבחור בין עיצוב לסרט דמיוני או עיצוב מחדש לסרט קיים.

עיצוב כרזה משמאל: אלכס ליכטמן, עיצוב כרזה מימין: גל ברטמן
 

עיצוב כרזה לסרט

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל
נושא העבודה: עיצוב כרזה לסרט

המטרה הייתה לעצב מא' ועד ת' כרזה לסרט, תוך יצירת קומפוזיציה ממספר תמונות, שילוב של תיקוני צבע וטקסטים. ניתן היה לבחור בין עיצוב לסרט דמיוני או עיצוב מחדש לסרט קיים.

עיצוב כרזה משמאל: לידר פרידמן, עיצוב כרזה מימין: גסטון שרמן

עיצוב כרזה לסרט

ראשי

פרויקט סיום בפוטושופ, אוניברסיטת אריאל
נושא העבודה: עיצוב כרזה לסרט

המטרה הייתה לעצב מא' ועד ת' כרזה לסרט, תוך יצירת קומפוזיציה ממספר תמונות, שילוב של תיקוני צבע וטקסטים. ניתן היה לבחור בין עיצוב לסרט דמיוני או עיצוב מחדש לסרט קיים.

עיצוב כרזה משמאל: מיכל יעקב, עיצוב כרזה מימין: אורטל ששון

גל שריזלי

ראשי

עיצוב אובייקט בתלת-מימד, עבודה באילוסטרייטור, הבצפר - מסלול מבצעים גרפיים.
נושא העבודה היה עיצוב באמצעות כלי התלת מימד של אילוסטרייטור, עבודה עם נפח, היטלים, תאורה, צבעוניות, מרקם וכלי הציור של התוכנה.

גיא פרי

ראשי

עיצוב קולקצית ביגוד בתוכנת אילוסטרייטור, הבצפר - מסלול מבצעים גרפיים.
נושא העבודה היה עיצוב באמצעות הסגנונות הגרפיים של התוכנה: מילוי, קו, טקסטורה, אפקטים, שיטות שילוב, עבודה עם נפח, היטלים, תאורה, צבעוניות, מרקם וכלי הציור של התוכנה.

ארטיום מוריך

ראשי

העתקת איור באילוסטרייטור, מכללת אשקלון, שנה א'.
בריף הפרויקט היה לבחור ציור מתוך סדרה מאויירת, לייבא אותה לאילוסטרייטור ולהשתמש בכלי התוכנה על-מנת לבצע העתקה מדוייקת שלה. באמצעות תרגיל זה רוכשים הסטודנטים מיומנות בכלי העט, בעבודה בשכבות ובכלי הציור של התוכנה. תרגיל זה דורש סבלנות, דיוק ועבודה נכונה.

אילנה דיקמן

ראשי

עיצוב אובייקט בתלת מימד, תוכנת אילוסטרייטור, מכללת נס.
נושא העבודה היה עיצוב באמצעות כלי התלת מימד של אילוסטרייטור, עבודה עם נפח, היטלים, תאורה, צבעוניות, מרקם וכלי הציור של התוכנה.

איתי רינגל

ראשי

עיצוב קולקציית ביגוד בתוכנת אילוסטרייטור, הבצפר - המסלול למבצעים גרפיים.
נושא העבודה היה עיצוב באמצעות הסגנונות הגרפיים של התוכנה: מילוי, קו, טקסטורה, אפקטים, שיטות שילוב, עבודה עם נפח, היטלים, תאורה, צבעוניות, מרקם וכלי הציור של התוכנה.

לוסי מוראדוב

ראשי

העתקת איור בתוכנת אילוסטרייטור, מכללת אשקלון, שנה א'.
בריף הפרויקט היה לבחור ציור מתוך סדרה מאויירת, לייבא אותה לאילוסטרייטור ולהשתמש בכלי התוכנה על-מנת לבצע העתקה מדוייקת שלה. באמצעות תרגיל זה רוכשים הסטודנטים מיומנות בכלי העט, בעבודה בשכבות ובכלי הציור של התוכנה. תרגיל זה דורש סבלנות, דיוק ועבודה נכונה.

רננה צור

ראשי

העתקת איור בתוכנת אילוסטרייטור, המרכז החרדי להכשרה מקצועית.
בריף הפרויקט היה לבחור ציור מתוך סדרה מאויירת, לייבא אותה לאילוסטרייטור ולהשתמש בכלי התוכנה על-מנת לבצע העתקה מדוייקת שלה. באמצעות תרגיל זה רוכשים הסטודנטים מיומנות בכלי העט, בעבודה בשכבות ובכלי הציור של התוכנה. תרגיל זה דורש סבלנות, דיוק ועבודה נכונה.

תמר אשל

ראשי

העתקת איור באילוסטרייטור, מכללת אשקלון, שנה א'.
בריף הפרויקט היה לבחור ציור מתוך סדרה מאויירת, לייבא אותה לאילוסטרייטור ולהשתמש בכלי התוכנה על-מנת לבצע העתקה מדוייקת שלה. באמצעות תרגיל זה רוכשים הסטודנטים מיומנות בכלי העט, בעבודה בשכבות ובכלי הציור של התוכנה. תרגיל זה דורש סבלנות, דיוק ועבודה נכונה.

אלכסנדרה קומנסקו

ראשי

העתקת איור באילוסטרייטור, מכללת אשקלון, שנה א'.
בריף הפרויקט היה לבחור ציור מתוך סדרה מאויירת, לייבא אותה לאילוסטרייטור ולהשתמש בכלי התוכנה על-מנת לבצע העתקה מדוייקת שלה. באמצעות תרגיל זה רוכשים הסטודנטים מיומנות בכלי העט, בעבודה בשכבות ובכלי הציור של התוכנה. תרגיל זה דורש סבלנות, דיוק ועבודה נכונה.

נופר גלאון

ראשי

העתקה של איור מפורסם, מתוך סדרת טלוויזיה, סרט ילדים או ספר מפורסם, באילוסטרייטור. שימוש בכלי העט, בשכבות, בצבעים ובצורות גרפיות על מנת להגיע לדיוק מירבי.

מעיין אפרה

ראשי

העתקה של איור מפורסם, מתוך סדרת טלוויזיה, סרט ילדים או ספר מפורסם, באילוסטרייטור. שימוש בכלי העט, בשכבות, בצבעים ובצורות גרפיות על מנת להגיע לדיוק מירבי.

הילה דייטש

ראשי

העתקה של איור מפורסם, מתוך סדרת טלוויזיה, סרט ילדים או ספר מפורסם, באילוסטרייטור. שימוש בכלי העט, בשכבות, בצבעים ובצורות גרפיות על מנת להגיע לדיוק מירבי.

רכישת ספר פוטושופ :

מחיר הספר - 170

סה"כ לתשלום: 0 ש"ח

נציג/ מטעמנו או מטעם "אולפני אבי יפה" ייצור איתך קשר טלפוני לקבלת פרטי הכרטיס לחיוב. ניתן גם למלא את הפרטים בטופס המצורף: טופס הזמנת ספר בפקס או בדואר

ניתן לרכוש את הספרים גם אצל המפיץ הראשי: אולפני אבי יפה , ד' הרצל 110 (קומת קרקע בגב הבנין - הוראות הגעה), טל. 02-6438437. שעות פעילות: א'-ה': 10:00-19:00 ו': 10:00-13:00.

דוגמה מהספר

תמונות לתרגול -הורדת התמונות היא לצורך תרגול אישי בבית. כל שימוש מסחרי, לרבות: הדפסה, פרסום, הדרכה או כל שימוש אחר יהווה הפרה משפטית של הסכם זה.

אני מסכים לתנאי ההורדה.